Të drejtat dhe detyrimet e kompanisë ajrore për bagazhet

KUSHTET E BAGAZHIT

Në të gjitha fluturimet, një bagazh i vetëm mund të peshojë deri në 32 kg. Ne nuk pranojmë asnjë bagazh që peshon më shumë se 32 kg.

Për të shmangur problemet e hyrjes në vendin ku po udhëtoni, duhet të siguroheni se nuk mbani ndonjë send ushqimor të kufizuar ose të ndaluar.

Pasagjerët e mitur kanë të drejtë për një bagazh që peshon 10 kg. Për më tepër, karrocat që nuk kalojnë 115 cm lejohen në të gjitha fluturimet. Udhëtarët fëmijë kanë të njëjtën sasi të bagazheve si udhëtarët e rritur.

Me Air Albania ju keni te perfshire ne cmimin e biletes bagazhin 8 kg ne dore (23x40x55 cm).

* Shënim: 1 bagazh nuk duhet të peshojë më shumë se 32 kg sipas rregullores IATA & AHM. Nëse bagazhi është më i madh se 32 kg duhet të ndahet në 2 bagazhe.

*Shenim: Kur tejkalohet kufiri i lejimit të bagazhit falas, bagazhi konsiderohet të jetë bagazh shtese (4 EUR/kg) per destinacionet: Itali 

*Shenim: Kur tejkalohet kufiri i lejimit të bagazhit falas, bagazhi konsiderohet të jetë bagazh shtese (5 EUR/kg) per destinacionet: Turqi (ne minuten e fundit).

*Shenim: Kur tejkalohet kufiri i lejimit të bagazhit falas, bagazhi konsiderohet të jetë bagazh shtese (6 EUR/kg) per destinacionet: Mbreteria e Bashkuar , Gjermani.

Bagazhet e kabinës

Rregulloret e lëngjeve mund të ndryshojnë në aeroporte. Në disa aeroporte, udhëtarët tranzit nuk lejohen të kalojnë pikën e sigurisë së tranzitit me lëngje në kontejnerë më shumë se 100 ml, përfshirë produktet pa taksa (edhe nëse janë në thasë ose të mbyllur). Ne rekomandojmë që udhëtarët të rishikojnë rregulloret e zbatuara në aeroportin e tyre tranzit.

Në përputhje me rregulloret e Aviacionit Civil, pastruesit e duarve ose lëngje të ngjashme në aeroplan mund të jenë të rrezikshëm. Ekuipazhi ynë i kabinës siguron pastrues dore në sasi të aprovuara për udhëtarët. Pasagjerët nuk mund të sjellin mjete pastruese për duart e tyre ose lëngje të ngjashme në aeroplan.

Bagazhi i dorës nënkupton ato sende që pasagjeri mund t'i marrë me vete në kabinë për t'i vendosur në kompartimentet sipër ose nën sediljen e përparme.

Bagazhi i kontrolluar i referohet artikujve që i dorëzohen linjës ajrore për transport në stacionet e një avioni dhe nuk janë të arritshëm për pasagjerin gjatë fluturimit. Bagazhet e tilla peshohen, etiketohen dhe regjistrohen në biletën e pasagjerit për identifikimin e tyre pas mbërritjes.

Pas mbërritjes në destinacion, në rast të mos-dorëzimit ose dëmtimit të bagazheve të kontrolluara (për të cilat lëshohet "Etiketa e Identifikimit të Bagazhit"), pasagjeri duhet të plotësojë një raport humbjeje ose dëmtimi. Gjetja e ngjarjes duhet të kryhet, para se të dilni nga zona e marrjes së bagazheve, në zyrat e bagazheve humbura dhe të gjetura të aeroportit të mbërritjes, duke përdorur format e duhura të referuara zakonisht si PIR (Raporti i Parregullsisë së Pronës).

BAGAZH I HUMBUR 

Nëse asnjë lajm për zbulimin nuk është marrë brenda 21 ditëve nga hapja e PIR, është e nevojshme të dërgoni të gjithë dokumentacionin e specifikuar më poshtë në Marrëdhëniet me Klientin dhe / ose Zyrën e Ndihmës së Bagazheve të linjës ajrore me të cilën keni udhëtuar në fillimi i procedurës së kompensimit.

BAGAZH I MBËRRITUR ME VONESË 

Nëse bagazhi juaj është gjetur, brenda 21 ditëve nga data e dorëzimit aktual, duhet të dërgoni të gjithë dokumentacionin e treguar më poshtë në Zyrën e Marrëdhënieve me Klientin dhe / ose Ndihmës së Bagazheve të linjës ajrore me të cilën keni udhëtuar. '' fillimi i procedurës së rimbursimit për çdo shpenzim të kryer.

DOKUMENTACIONI I NEVOJSHËM PËR RASTET E HUMBJES DHE VONESËS SË BAGAZHIT

• Kodi i rezervimit të fluturimit në rast të blerjes në internet ose faturës origjinale në rast të një bilete letre

• PIR -i origjinal i lëshuar në aeroport

• Etiketa origjinale e identifikimit të bagazheve dhe dëshmi e çdo pagese të bagazheve shtese

• Lista e përmbajtjes së bagazheve në rast të bagazheve të humbura

• Lista e çdo përmbajtje që mungon në rastin e bagazheve të gjetura/vonuara

• Faturat origjinale ose tatimore që tregojnë llojin e mallrave të blera (në lidhje me kohën e pritjes) për të zëvendësuar sendet e tyre personale të përfshira në bagazh.

• Tregimi i detajeve të plota të bankës: emri i mbajtësit të llogarisë rrjedhëse, emri dhe adresa e bankës, IBAN, Adresa e pasgjerit kodi SWIFT në rastin e një llogarie të huaj.

• Nëse të dhënat e lartpërmendura nuk i referohen mbajtësit të çështjes, specifikoni gjithashtu adresën e banimit, numrin e telefonit, numrin e faksit (nëse është i disponueshëm), adresën e postës elektronike (nëse është e disponueshme).

BAGAZH I DËMTUAR 

Në rast dëmtimi të bagazheve, brenda 7 ditëve nga data e hapjes së PIR, është e nevojshme të dërgoni të gjithë dokumentacionin e treguar më poshtë në Zyrën e Marrëdhënieve me Klientin dhe / ose Ndihmës së Bagazheve të linjës ajrore me të cilën keni udhëtuar për fillim të praktikës së kompensimit.

DOKUMENTACIONI I NEVOJSHËM

• Kodi i rezervimit të fluturimit në rast të blerjeve në internet ose faturës origjinale në rastin e një bilete letre

• PIR -i origjinal i lëshuar në aeroport

• Etiketa origjinale e identifikimit të bagazheve

• Lista e përmbajtjes së bagazhit që mund të jetë dëmtuar

KOMPENSIMI 

Në rast të humbjes, dëmtimit ose dorëzimit të vonuar të bagazheve të kontrolluara, pasagjeri ka të drejtë në kompensim deri në 1.000 SDR (afërsisht 1,164.00 €) në rastin e linjave ajrore nga Bashkimi Evropian dhe vendet që i përmbahen Konventës së Montrealit, deri në 17 SDR (rreth 19,00 €) për kg në rastin e linjave ajrore nga vendet që i përmbahen Konventës së Varshavës, përveç nëse pasagjeri ka marrë sigurim shtesë.

Vendet që i përmbahen Konventës për unifikimin e disa rregullave në lidhje me transportin ajror ndërkombëtar (nënshkruar në Montreal më 28 maj 1999 dhe hyrë në fuqi më 4 nëntor 2003) Shqipëria, Arabia Saudite, Australia, Austria, Bahreini, Barbados, Belgjika, Belize , Benin, Bosnjë dhe Hercegovinë, Botsvana, Brazil, Bullgari, Kamerun, Kanada, Kepi Verde, Kinë, Qipro, Kolumbi, Kroaci, Kubë, Danimarkë, Egjipt, El Salvador, Emiratet e Bashkuara Arabe, Ekuador, Estoni, Finlandë, Francë, Gambia , Gjermania, Japonia, Jordania, Greqia, Irlanda, Islanda, Ishujt Kuk, Italia, Kenia, Kuvajti, Letonia, Libani, Lituania, Luksemburgu, Maqedonia, Madagaskari, Maldivet, Malajzia, Mali, Malta, Meksika, Mongolia, Namibia, Nigeria, Norvegjia, Zelanda e Re, Omani, Holanda, Pakistani, Panamaja, Paraguai, Peruja, Polonia, Portugalia, Principata e Monakos, Katari, Mbretëria e Bashkuar, Republika Arabe Siriane, Republika Çeke, Republika e Koresë, Republika Dominikane, Republika e Bashkuar e Tanzanisë, Rumania , Saint Vin cent dhe Grenadinet, Singapori, Sllovakia, Sllovenia, Spanja, Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Kufizimi i bagazheve dhe artikujt e ndaluar

Ne gjithmonë synojmë t'u ofrojmë pasagjerëve tanë nivelet maksimale të sigurisë dhe komoditetit në fluturimet tona. Për këtë arsye dhe në përputhje me rregulloret ndërkombëtare të fluturimeve, ka disa materiale të rrezikshme të cilat ne nuk i lejojmë në bordin e fluturimeve tona. Për të siguruar një udhëtim pa probleme, ju rekomandojmë që të kujdeseni që të mos i merrni këto sende në bord.

Ju lutemi referojuni tabelës së mëposhtme për të zbuluar se cilat materiale mund të mbani me vete dhe çdo kusht tjetër në lidhje me to.

Artikuj të ndaluar dhe të kufizuar

*Për më shumë informacion klikoni 

E drejta për të refuzuar transportin e bagazhit tuaj

Sipas nenit 14, ne do të refuzojmë transportin e artikujve të përjashtuar nga transporti në përputhje me Kushte të Përgjithshme të Transportit, dhe sende të transportit të kushtëzuar, transporti i të cilave nuk është raportuar ose pranuar nga ne paraprakisht.
Ne mund të refuzojmë transportin e çdo sendi ose materiali të konsideruar nga ne si të papërshtatshëm për transport për shkak të madhësisë, formës, peshës, përmbajtjes, karakterit, paketimit, ose për arsye sigurie, ose komoditetin e pasagjerëve të tjerë.

1 bagazh nuk duhet te kalojë peshen 32 kg sipas rregullores IATA & AHM. Nëse bagazhi është më i madh se 32 kg duhet të ndahet në 2 bagazhe (valixhe).

Zbuloni më shumë rreth nesh

Rezervime dhe shërbim klienti 24/7
Je një email larg për t’u bërë partneri ynë në biznes